Gyakran ismételt kérdések
1., A rendeléstől számítva, mikor kapom meg a csomagom?
Amennyiben azt látod, hogy:
- „Készleten”, akkor 1-3 munkanap alatt megkapod.
- „Külső raktáron”, ebben az esetben a felirat mellett találod, hogy mennyi a várható szállítási idő.
- „Érdeklődjön”, akkor a beszállító sem tudta megadni a pontos elérhetőségét a terméknek, ilyenkor érdemes email-ben keresni minket az info@carpverzum.hu címen.
- „Előrendelhető – beérkezés …”, akkor az odaírt hónap, vagy pontos dátum szerint várható a termék.
2., A termék adatainál kiírva mit jelent, hogy külső raktáron?
Ez azt jelenti, hogy a szerződött beszállítópartnerünknél készleten van. Onnan azt mi megrendeljük, amely 2-10 munkanap alatt beérkezik a Carpverzum-hoz. A hozzánk beérkezett termékeket a következő munkanap futárnak átadjuk, hogy mielőbb hozzád érkezzen.
3., A termék adatainál kiírva mit jelent, hogy érdeklődjön?
Pontosan a beszállító sem tudja, hogy mikor lesz elérhető a termék, csak körülbelüli időt tud külön kérésre megadni.
4., Hogyan tudok fizetni?
Utánvéttel, Barion-nal(bankkártyás fizetés), Előre utalással, Áruhitellel(Cetelem)
5., Hogyan tudok a rendelésemen módosítani?
Kérjük minden módosítási kérelmet a jobb nyomonkövethetőség érdekében email-ben jelezd.
6., Bankkártyás fizetést választottam, de nem sikerült a tranzakció. Mit tegyek?
Írj nekünk, hogy a fizetési módot módosítsuk Utánvétre, vagy Előre is utalhatsz Erste: 11600006-00000000-99648349 Bankszámlaszámra.
7., Megkaptam a csomagot, de nem tetszik a termék, visszaküldhetem?
Igen, visszaküldheted. Ne feledd, akkor tudjuk visszavenni a terméket, ha az nem volt használva, megvannak a csomagolóanyagai. Úgy kell a terméknek visszaérkeznie hozzánk, mintha a boltban a polcról levetted volna és visszateszed, mert mégsem akarod megvenni.
8., Megkaptam a csomagot, de nem jó méretű a ruházat? Ki lehet cserélni?
Igen. Erről kérlek küldj levelet az info@carpverzum.hu címre, és mi egy hozom-viszem szolgáltatással küldjük a másik méretet, te pedig adod a futárnak a nem megfelelő méretű terméket szépen visszacsomagolva. Ennek egy 1790 Ft-os díja van.
9., Megkaptam a csomagot, sajnos sérült benne a termék. Mit tegyek?
Írj nekünk levelet az info@carpverzum.hu e-mail címre. Fényképet csatolj a sérülésről. Írd le, hogy mit szeretnél a probléma megoldására. Meg fogunk egyezni. :)
10., Megrendelésemet leadtam, de meggondoltam magam. Vissza lehet mondani a rendelést?
Igen. Írj levelet az info@carpverzum.hu e-mail címre addig, míg az feladásra nem került általunk.
11., Hova kérhetem a kiszállítást?
Magyarország teljes területére, illetve az EU-ba.
12., Mi történik, ha nem tudtam átvenni a csomagot?
A futár értesítőt hagy és felveszi a kapcsolatot telefonon a címzettel. Más rendelkezés hiányában, még egy alkalommal megkísérli a csomag kézbesítését.
A csomagponti átvétel esetén a csomag 5 napig érhető el.
13., Hogyan vehetem fel a kapcsolatot Önökkel?
E-mailben az info@carpverzum.hu címen.