Gyakran ismételt kérdések
1., A rendeléstől számítva, mikor kapom meg a csomagom?
Amennyiben azt látod, hogy:
- „Készleten”, akkor 1-3 munkanap alatt megkapod.
- „Külső raktáron”, ebben az esetben a felirat mellett találod, hogy mennyi a várható szállítási idő.
- „Érdeklődjön”, akkor a beszállító sem tudta megadni a pontos elérhetőségét a terméknek, ilyenkor érdemes email-ben keresni minket az info@carpverzum.hu címen.
- „Előrendelhető – beérkezés …”, akkor az odaírt hónap, vagy pontos dátum szerint várható a termék.
2., A termék adatainál kiírva mit jelent, hogy külső raktáron?
Ez azt jelenti, hogy a szerződött beszállítópartnerünknél készleten van. Onnan azt mi megrendeljük, amely 2-10 munkanap alatt beérkezik a Carpverzum-hoz. A hozzánk beérkezett termékeket a következő munkanap futárnak átadjuk, hogy mielőbb hozzád érkezzen.
3., A termék adatainál kiírva mit jelent, hogy érdeklődjön?
Pontosan a beszállító sem tudja, hogy mikor lesz elérhető a termék, csak körülbelüli időt tud külön kérésre megadni.
4., Hogyan tudok fizetni?
Utánvéttel, Barion-nal(bankkártyás fizetés), Előre utalással, Áruhitellel(Cetelem)
5., Hogyan tudok a rendelésemen módosítani?
Kérjük minden módosítási kérelmet a jobb nyomonkövethetőség érdekében email-ben jelezd.
6., Bankkártyás fizetést választottam, de nem sikerült a tranzakció. Mit tegyek?
Írj nekünk, hogy a fizetési módot módosítsuk Utánvétre, vagy Előre is utalhatsz Erste: 11600006-00000000-99648349 Bankszámlaszámra.
7., Megkaptam a csomagot, de nem tetszik a termék, visszaküldhetem?
Igen, visszaküldheted. Ne feledd, akkor tudjuk visszavenni a terméket, ha az nem volt használva, megvannak a csomagolóanyagai. Úgy kell a terméknek visszaérkeznie hozzánk, mintha a boltban a polcról levetted volna és visszateszed, mert mégsem akarod megvenni.
8., Megkaptam a csomagot, de nem jó méretű a ruházat? Ki lehet cserélni?
Igen. Erről kérlek küldj levelet az info@carpverzum.hu címre, és mi egy hozom-viszem szolgáltatással küldjük a másik méretet, te pedig adod a futárnak a nem megfelelő méretű terméket szépen visszacsomagolva. Ennek egy 1790 Ft-os díja van.
9., Megkaptam a csomagot, sajnos sérült benne a termék. Mit tegyek?
Írj nekünk levelet az info@carpverzum.hu e-mail címre. Fényképet csatolj a sérülésről. Írd le, hogy mit szeretnél a probléma megoldására. Meg fogunk egyezni. :)
10., Megrendelésemet leadtam, de meggondoltam magam. Vissza lehet mondani a rendelést?
Igen. Írj levelet az info@carpverzum.hu e-mail címre addig, míg az feladásra nem került általunk.
11., Hova kérhetem a kiszállítást?
Magyarország teljes területére, illetve az EU-ba.
12., Mi történik, ha nem tudtam átvenni a csomagot?
A futár értesítőt hagy és felveszi a kapcsolatot telefonon a címzettel. Más rendelkezés hiányában, még egy alkalommal megkísérli a csomag kézbesítését.
A csomagponti átvétel esetén a csomag 5 napig érhető el.
13., Hogyan vehetem fel a kapcsolatot Önökkel?
E-mailben az info@carpverzum.hu címen.
14., Hogyan fizethetek SZÉP kártyával?
SZÉP kártyás fizetésre bérleti konstrukció keretében van lehetőség. A bérleti díj megegyezik a termék fogyasztói árával, a bérleti időszak 6 hónapra kötődik és annak lejárta után minden esetben a vásárló tulajdonában maradhat a termék.
A rendelési folyamaton a megszokott módon kell végigmenni, a fizetési módoknál szükséges kiválasztani az OTP SZÉP kártyás fizetési módot. (Egylőre csak OTP-s kártyát tudunk elfogadni, de folyamatban van a többi kibocsátó általi kártyával való fizetés lehetősége is).
FONTOS, hogy az ilyen módon leadott rendelések után addig NE INDÍTSÁTOK EL az előleg átutalását, ameddig kollégánk telefonon nem keresett! Minden esetben telefonos egyeztetés szükséges az esetlegesen figyelembe nem vett részletek miatt, ezzel elkerülve a további kellemetlenségeket.
A SZÉP kártyára való visszautalásra nincs lehetőségünk, ezért ezt az összeget mindig le kell vásárolni áruházunkban.
Kérjük azt is vegyétek figyelembe, hogy ennél a fizetési módnál 4%-os többletköltséget számítunk fel a banki díjak kompenzálása miatt!
A fentiekben leírtakat kollégánk minden esetben jelezni fogja az egyeztető hívás alkalmával is.
Kérjünk, hogy SZÉP kártyás fizetést és vásárlást ezek tudatában kezdeményezzétek!