Gyakran ismételt kérdések

1., A rendeléstől számítva, mikor kapom meg a csomagom?

Amennyiben azt látod, hogy:

- „Készleten”, akkor 1-3 munkanap alatt megkapod.

- „Külső raktáron”, ebben az esetben a felirat mellett találod, hogy mennyi a várható szállítási idő.

- „Érdeklődjön”, akkor a beszállító sem tudta megadni a pontos elérhetőségét a terméknek, ilyenkor érdemes email-ben keresni minket az info@carpverzum.hu címen.

- „Előrendelhető – beérkezés …”, akkor az odaírt hónap, vagy pontos dátum szerint várható a termék.

2., A termék adatainál kiírva mit jelent, hogy külső raktáron?

Ez azt jelenti, hogy a szerződött beszállítópartnerünknél készleten van. Onnan azt mi megrendeljük, amely 2-10 munkanap alatt beérkezik a Carpverzum-hoz. A hozzánk beérkezett termékeket a következő munkanap futárnak átadjuk, hogy mielőbb hozzád érkezzen.

3., A termék adatainál kiírva mit jelent, hogy érdeklődjön?

Pontosan a beszállító sem tudja, hogy mikor lesz elérhető a termék, csak körülbelüli időt tud külön kérésre megadni.

4., Hogyan tudok fizetni?

Utánvéttel, Barion-nal(bankkártyás fizetés), Előre utalással, Áruhitellel(Cetelem)

5., Hogyan tudok a rendelésemen módosítani?

Kérjük minden módosítási kérelmet a jobb nyomonkövethetőség érdekében email-ben jelezd.

6., Bankkártyás fizetést választottam, de nem sikerült a tranzakció. Mit tegyek?

Írj nekünk, hogy a fizetési módot módosítsuk Utánvétre, vagy Előre is utalhatsz Erste: 11600006-00000000-99648349 Bankszámlaszámra.

7., Megkaptam a csomagot, de nem tetszik a termék, visszaküldhetem?

Igen, visszaküldheted. Ne feledd, akkor tudjuk visszavenni a terméket, ha az nem volt használva, megvannak a csomagolóanyagai. Úgy kell a terméknek visszaérkeznie hozzánk, mintha a boltban a polcról levetted volna és visszateszed, mert mégsem akarod megvenni.

8., Megkaptam a csomagot, de nem jó méretű a ruházat? Ki lehet cserélni?

Igen. Erről kérlek küldj levelet az info@carpverzum.hu címre, és mi egy hozom-viszem szolgáltatással küldjük a másik méretet, te pedig adod a futárnak a nem megfelelő méretű terméket szépen visszacsomagolva. Ennek egy 1790 Ft-os díja van.

9., Megkaptam a csomagot, sajnos sérült benne a termék. Mit tegyek?

Írj nekünk levelet az info@carpverzum.hu e-mail címre. Fényképet csatolj a sérülésről. Írd le, hogy mit szeretnél a probléma megoldására. Meg fogunk egyezni. :)

10., Megrendelésemet leadtam, de meggondoltam magam. Vissza lehet mondani a rendelést?

Igen. Írj levelet az info@carpverzum.hu e-mail címre addig, míg az feladásra nem került általunk.

11., Hova kérhetem a kiszállítást?

Magyarország teljes területére, illetve az EU-ba.

12., Mi történik, ha nem tudtam átvenni a csomagot?

A futár értesítőt hagy és felveszi a kapcsolatot telefonon a címzettel. Más rendelkezés hiányában, még egy alkalommal megkísérli a csomag kézbesítését.

A csomagponti átvétel esetén a csomag 5 napig érhető el.

13., Hogyan vehetem fel a kapcsolatot Önökkel?

E-mailben az info@carpverzum.hu címen.

A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja, MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013. Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el. cetelem_hu