A Carpverzum története

Hol is kezdjük… hisz nem akarjuk nagyon hosszúra fogni a bemutatkozást, bár több oldalt tudnánk megtölteni, azonban megpróbáljuk tömören átadni, hogy hogyan született a Carpverzum, mi a küldetésünk és célunk, illetve, hogy kik is azok a személyek, pontosabban horgászok, akik nap, mint nap azon dolgoznak, hogy a legjobb, élménydúsabb szolgáltatást nyújtsák Nektek.

Barátommal – azóta tulajdonostársammal – Zolival az egyik horgászatunk alatt fogalmazódott meg bennünk a gondolat: Mi lenne, ha a hobbink lenne az egyik munkánk is? Így lett …és megszületett a CARPVERZUM.

Tudtuk, hogy sok remek bolt van a piacon, jó szakemberekkel, ügyes vállalkozókkal, elhivatott horgászokkal. Tudtuk, hogy nem lesz egyszerű érvényesülni ezen az igencsak telített piacon. Tudtuk, hogy rengeteg munkát kell majd beleraknunk.

Azonban éreztük magunkban az erőt. És megfogadtuk, hogy mi más leszünk, mint a többi. Mi leszünk a CARPVERZUM.

Korábban mi is voltunk a másik oldalon, tudjuk, hogy milyen problémái akadnak a vevőknek és, hogy nem mindig a megfelelő módon kezelik ezeket az egyes áruházak. Mi ezen is változtattunk.

Természetesen nem szeretnénk álszentek lenni, mindenki azért dolgozik, hogy pénzt keressen, viszont mi arra törekszünk, hogy ez egy hosszútávú win-win kapcsolatban teljesedjen ki a vevőinkkel. A horgászat és a hozzá kapcsolódó vásárlás élményt kell, hogy adjon, így rossz érzés soha nem lehet a vásárlóinkban.

4 alappillért határoztunk meg az áruházunk indulásánál:

1. Mindig a vevő áll a középpontban és mindenben számíthat ránk. Akár tanácsadással, akár termékcserével, termékreklamációval fordultok hozzánk, mi mindig itt vagyunk és a legjobb megoldást kínáljuk Számotokra.

2. Csak minőségi, prémium márkákat, minőségi felszerelést forgalmazunk. Olyat, amit mi is nyugodt szívvel használunk.

3. Nemcsak egy áruház akarunk lenni, hanem egy közösség alapítói. Egy olyan közösségé, akiknek a pontyhorgászat áll a középpontban és a halakkal való kíméletes bánásmód.

4. Minden horgásznak a legjobb horgászfelszerelés jár! Ezért elhivatottak vagyunk aziránt, hogy a lehető legjobb árat biztosítsuk a vásárlóinknak.

Azt is megkérdezhetnétek, hogy jó-jó ez mind szép, de miért válasszuk a Carpverzum-ot?

- MERT hozzánk bármikor fordulhatsz, ügyfélközpontú kollégáink mindig a rendelkezésedre állnak. Keress bennünket e-mailen, telefonon, vagy akár messenger üzenet formájában, mi mindig válaszolni fogunk és segítünk a kérdésedben.

- MERT Magyarországon egyedülálló kedvezményrendszert dolgoztunk ki. Nálunk tényleg érdemes hűségesnek lenni.

- MERT mi ugyanolyan horgászok vagyunk, mint Ti.

- MERT raktáron lévő termékeinket akár másnap megkaphatod, a külső raktáron lévőket pedig amilyen gyorsan csak tudjuk, beszerezzük Neked.

- MERT nálunk csak prémium termékeket találsz.

- MERT palettánk folyamatosan bővül, a legnépszerűbb márkák legjobb termékeivel. Lépést tartunk a horgászipar trendjeivel, innovációival.

- MERT pontgyűjtő rendszerünknek köszönhetően a vásárlásaiddal is pénzt keresel. Ezt Forintként a következő vásárlásodnál fel is használhatod.

- MERT amennyiben nem tetszik a vásárolt termék, úgy kibővített, 30 napos elállást biztosítunk.

- MERT akár ingyen szállítást is tudsz választani a rendelésedhez.

- MERT ”örök garanciát” vállalunk a termékeinkre*

- MERT figyelünk a környezetünkre és az ökológiai lábnyomunkra, ezért csakis újrahasznosított csomagolóanyagokat használunk.

*A jogszabályban meghatározott szavatossági idő után is nyugodtan keress bennünket és segítünk a tőlünk vásárolt termék szervizeltetésében, javíttatásában.

Az alábbiakban pedig bemutatkozunk, ismerjétek meg a Carpverzum csapat törzsgárdáját.

Buszlai Tibor vagyok, a Carpverzum webáruház egyik tulajdonosa, ügyvezetője. A horgászat szeretete gyerekkoromban kezdődött, azóta áthatja az életemet. Az évek folyamán minden horgászmódszert űztem, kipróbáltam, kezdve a spiccbotos csatornapecától, az óriásantennás úszós harcsázáson át a folyóvízi feederes horgászatig. De egy mind közül kiemelkedik, mégpedig a bojlis pontyhorgászat. Egyszerűen szerelmese vagyok.

Mikor megkérdezik tőlem, hogy miért szeretek ennyire fanatikusan horgászni, vagy mit jelent nekem ez a sport, akkor egyetlen szóval válaszolok: MINDENT

Úgy érzem elmondható, hogy végigjártam a ranglétrát. Ennek köszönhetően rengeteg tapasztalattal gazdagodtam, megtanultam olvasni a legapróbb jelekből, amit a vízparton megfigyelhetünk, így minden túrámra magabiztosan készülök. Ennek a magabiztosságnak az egyik alapja a megfelelő felszerelés, a kifogástalan szerelékek, olyanok, melyeket itt a Carpverzum palettáján is találtok. Hiszen ezeket a felszereléseket mi magunk is használjuk és teljesen nyugodt szívvel ajánljuk számotokra. Meghatároztunk egy szintet, ami alatt a kínálatunkba egy márka, vagy termék nem kerülhet fel. Csakis a legjobb termékek a legjobb horgászoknak, vagy azoknak, akik a legjobbá akarnak válni!

Amennyiben kérdésetek, észrevételetek van a szolgáltatásainkkal, áruházunkkal kapcsolatban, vagy egy termékről akarsz információt kérni, esetleg tippeket egy stratégia felállításához a következő horgásztúrádhoz, akkor keressetek nyugodtan az alábbi elérhetőségeimen:

e-mail: carpverzum@gmail.com

tel: +36 30 330 0452

Győri Zoltán vagyok a Carpverzum webáruház másik tulajdonosa és ügyvezetője.

Tibivel ellentétben 21 évesen kezdtem el a horgászatot. A családunkban senki nem horgászott, így ez sajnos gyerekkoromból kimaradt. Később egy-egy pecázásra elkísértem a barátaimat, és nem értettem, hogy nekik ebben mi a jó? (Péntek este miért éjszakai horgászatra mennek DISCO helyett?)

Aztán egyre gyakrabban jártam velük a tópartra. Azt éreztem, hogy ezt nekem is meg kell tanulnom. Le kell vizsgáznom, felszerelést kell vennem.

Első botom egy feederbot volt, és hamar elkapott a gépszíj. Olyan horgászláz fogott el, hogy ha tehettem volna minden nap vízpartra mentem volna.

Az alapokat a barátaimtól szereztem, de a legtöbbet a horgászvideókból merítettem. Internetről tanultam meg a horgászatot – ez még akkoriban nem volt egy elterjedt dolog – ugrattak is ezzel a haverok, hogy onnan nem lehet megtanulni. DE IGEN! A tapasztalt horgászok videóit nagyon könnyen össze lehet szedni egy csokorba, melyek rengeteg információt nyújtanak a horgászok számára. Ebből építkeztem én is, ami hamar meghozta a sikereket.

Kedvenc módszerem a feederezés, de nem áll tőlem távol a rakózás, vagy a match-ezés sem.

Horgászataimra a fiam mindig elkísér, aki szintén nagyon szeret horgászni. Ő már ebben fog felnőni...

Sipos Gergő vagyok, a Carpverzum Team oszlopos tagja. Én látom el a logisztikai feladatokat, a csomagok összekészítését, és velem beszélhettek legtöbbet, amikor telefonon szeretnétek információhoz jutni.

Tanulmányomat a Szegedi Tudományegyetemen végeztem, mint Vadgazda Mérnök. Mindenem a természet és a horgászat. Amióta az eszemet tudom, horgászom. Szenvedélyem édesapámtól és nagyapaimtól örököltem, akikkel nagyon sokat jártam horgászni.

Horgász pályafutásomat az alapoknál kezdtem, mint csatornahorgász spiccbotos készséggel. Ahogy idősödtem, úgy egyre többféle horgászati módot kipróbáltam. Nagyon szeretem a rablóhalas horgászatot, főleg a pergetést, de a szívemhez legközelebb a pontyhorgászat áll.

Amikor az időm engedi eljárok horgászni. Ha több napot tudok egyben horgászni, akkor a kedvenc módszeremet a bojlizást alkalmazom, de ha csak pár órát tudok vízparton  lenni, akkor a feederes módszert részesítem előnyben. Nagyon sok szép halat fogtam már életem során, melyből egy 26kg-os tükorponty az egyéni rekordom, de nagyon sok 20+ -os pontyot síkerült már szákba terelnem.

Hisszük, hogy a vásárlás is lehet élménydús! Ezt az élményt szeretné fokozni a Carpverzum, hisz nálunk mindent megtaláltok, ami egy profi horgásznak nélkülözhetetlen, és termékeinkkel biztos nem ér majd csalódás!

Emeld horgászélményed a következő szintre a Carpverzum kivételes választékával. Böngéssz felhasználóbarát platformunkon, ahol részletes leírást és specifikációkat találsz minden egyes termékről. Hasonlítsd össze a különböző modelleket, találd meg a horgászstílusodhoz és környezetedhez ideálisat, és élvezd az online vásárlás kényelmét.

Horgásztársi Üdvözlettel: A Carpverzum Csapata

A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja, MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013. Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el. cetelem_hu